Jeg har fått enda en Bloggaward – Jippiiii!

Det er artig å vite at så mange av dere leser bloggen min. Prøver å skrive så variert blogg som mulig og jeg elsker å skrive blogger om alt og ingenting. Jeg vil med det takke alle dere trofaste lesere og spesielt en stor takk til Lisa som ga meg en BLOGGAWARD!

etter å ha lest bloggen til Lisa hvor hun ga meg en bloggaward, så ser det ut til at jeg må svare på noen spørsmål og så plukke ut noen jeg mener bør få bloggaward og det siste gruer jeg meg litt til for det er så mange med gode blogger her og som jeg leser daglig at jeg vil slite som bare rakkern. Så om jeg ikke har nevnt deg nedenfor, så skal du slettes ikke være redd for at jeg ikke leser bloggen din. Prøver også å kommentere de bloggene jeg leser og det selv om jeg har en travel hverdag med veldig mye å gjøre.

Reglene for bloggaward er som følger:

  • Link til den som ga deg awarden
  • Besvar spørsmålene
  • Gi prisen videre til 1-10 andre blogger

Hvorfor startet du å blogge?
Jeg elsker å blogge og har blogget i mange år nå på flere nettsider og spesielt på Gamereactor hvor jeg har flere hundre blogger liggende. Jeg blogger om ting som skjer med livet mitt og liker å dele det med andre.

Hvilken blogger følger du?
Veldig vanskelig spørsmål! Jeg leser veldig mange blogger i løpet av et døgn og spesielt på kvelden blir det mange blogger. Jeg prøver å lese veldig mange varierte blogger og hvor bloggskriveren skriver om mye forskjellig! Så ingen av dere skal føle dere trygge for kanskje følger jeg bloggen din.

Favoritt make up merke?
Oii! Tror nok dette spørsmålet ikke gjelder meg og at spørsmålene her er lagd til dere jenter. Om jeg skulle velge et som jeg har hørt mye om så må det vel være Maxfactor og som jeg bruker hver dag – hehe, nei da, bare tulla!

Ditt MÅ-HA-PÅ makeup?
Nok et spørsmål som ikke helt passer meg…

Favoritt klesmerke?
Bare klærne ser fine ut på meg og gir meg den stilen jeg er ute etter, så tenker jeg ikke så stort over hvilket merke det er.

Favoritt farge?
Lilla og blått. Herlige farger og som dere ser på bloggen min…

Favoritt film?
Oiii! Skulle vel ha sagt en skikkelig guttefilm her, men får vel ta den filmen jeg har sett flest ganger og det blir uten tvil Titanic. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den filmen og synes den er unik på mange måter og utrolig romantisk også. Den anbefaler jeg alle og se om dere ikke har gjort det…

Hvilket land vil du besøke? og hvorfor.
USA, Hawaii. Kunne besøke vulkaner, gå langs de hvite strendene der, besøke severdigheter og nyte solnedgang i palmesus sammen med madammen. Det hadde vært drømmen det. Har også en forkjærlighet til ekstremvær og kunne tenkt meg og dratt på tornadojakt og sett hvilke krefter det er snakk om…

Parfyme?
Parfymen jeg bruker for tiden er Jean Paul og synes den lukter vidunderlig noe madammen også gjør og da er jeg fornøyd. Boss har også noe herlige parfymer som jeg har brukt.?

Hvorfor er jeg så glad i nettsiden Gamereactor?
Dette er nettsiden jeg jobber for og er annonseselger samtidig som jeg også står for konkurransene på nettsiden, i tillegg til at jeg har mitt lille hjem der hvor jeg kan skrive blogger, egen gjestebok, kan legge opp bilder, legge opp lister, skrive medlemsomtaler, sende privatmeldinger, kan følge hva mine venner skriver til enhver tid og hvor vi kan diskutere alt og ingenting. Med det vil jeg anbefale alle dere som er interesserte i spill om å ta turen innom og lage deg en bruker, så blir du en del av et veldig godt og harmonisk “samfunn”. Velkommen til alle!

Disse bloggene får bloggaward av meg:

http://kinealexandrasandvik.blogg.no/

http://solblom.blogg.no/

http://marsmeloows.blogg.no/

http://pinkangel.blogg.no/

http://toppenavheia.blogg.no/

http://silje1998blogg.blogg.no/

http://nyheterforalle.blogg.no/

http://madeleinebardo.blogg.no/

http://aktivist.blogg.no/

http://idrunsnacks.blogg.no/

Håpløst å plukke ut kun ti bloggere. Kunne ha plukket ut maaaaange flere for å si det slik. Jeg kan si at jeg leser alle bloggene til mine venner på ett eller annet tidspunkt! Så til dere andre som ikke fikk noen bloggaward, jeg er glad i deres blogger også…!



 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

9 thoughts on “Jeg har fått enda en Bloggaward – Jippiiii!

  1. Tusen takk for awarden, så gøy! I skrivende koser vi oss på hyttetur, men skal nok komme med award ved en senere anledning 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top