Vinn LG Optimus 3D!

Jeg ligger ikke på latsiden og er hele tiden påpasselig med å legge opp konkurranser for våre lesere i Gamereactor. Nå som det er sommer så passer det godt med en sommerkonkurranse og denne gangen har vi litt av en lekkerbisken som du kan vinne. Hva sier du til å vinne verdens første smartphone med Dual Core, Dual Channel og Dual Minne inklusiv 3D? Nå kan du faktisk vinne denne lille herlige mobilen på Gamereactor om du deltar i vår store sommerkonkurranse og svarer riktig på spørsmålene. Stilig eller hva?



Delta i konkurransen om du gjerne vil bytte ut mobilen din mot en LG Optimus 3D og kanskje er du den heldige som opplever nettopp dette.

Vil du delta i flere konkurranser på Gamereactor, kan du det på vår konkurranseside.

Lykke til! 

Hva synes du om denne mobilen?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Vinn LG Optimus 3D!

  1. Eg var en stor fan av gamereactor før i tiden.
    Før det igjen, kjøpte eg alltid Tips & Tricks.
    Har blitt mindre spilling på meg de siste årene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top