Herlige nyheter dette her!

Det er mange av dere trofaste lesere av bloggen min som faktisk spiller og det synes jeg er artig. Selv spiller jeg og er veldig glad i mange forskjellige spill alt fra FPS (First Person Shooter), strategi, bilspill, plattformspill til sportsspill. Mine favoritter som jeg sitter en del med er skytespill og da spill som Battlefield: Bad Company 2, Crysis 2, Medal of Honor.

Ellers som dere også vet, så jobber jeg i Nordens største (snart Europas håper jeg) gamingcommunity. Vi har nettsider i veldig mange land nå deriblant Norden. På våre nettsider legges det opp masse nyheter for enhver smak og selvsagt fra spillverdenen.

Så her er noen nyheter jeg selvsagt vil anbefale dere lesere;

Bruk PS Vita som PS3-kontroller – Sony legger frem nye muligheter!

Borderlands 2 i 2012? – Det ryktes som snarlig annonsering!

Sony kjøper opp Sucker Punch – Nå en del av Sony Worldwide Studios!

Onlinepass i Battlefield 3 – Vil du betale for å spille bruktspill over nett?

Mulig prisfall for Playstation 3 – Analytikerne har tro på priskrig!

Første klipp fra Just Dance 3 – For de danseglade!

 

Håper det var noen nyheter som som fristet litt og om du tar turen inn på Gamereactor.no så vil du finne mye mer enn bare nyheter.

Har du spilt mye i sommer og hvilke spill har fanget din oppmerksomhet?


Her er et bilde av den nye håndholdte konsollen til Sony, nemlig PS Vita!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Herlige nyheter dette her!

  1. Har spilt greit mye denne sommere ja, men det må jo ikke bli for mye! Har for det meste spilt Elder Scrolls IV: Oblivion, guess why? Oppvarming til Skyrim, som jeg klør etter! Utenom det har det gått mest i BC 2, Medal of Honor og det altfor oversette spillet Company of Heroes!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top