Er du en god elsker Bernt?

Det er da søren meg litt av noen spørsmål man skal få på mail til tider! Er du en god elsker Bernt? Dette spørsmålet fikk jeg på mail forleden med den videre teksten -> …eller er det bare noe du tror? Ta testen og få svaret! Med denne testen kan du enkelt finne ut om du er en god elsker eller ei. Svar på spørsmålene og få svar direkte. Klikk her og ta testen! Med å klikke på bildet dere ser nedenfor, skulle jeg visst få svaret på det spørsmålet. Selv om jeg vet at dette er bare sprøyt og tull, så hadde det vært interessant og sett om det ble utdelt noe svar på bakgrunn av testen eller om jeg i det hele tatt ville ha fått noe svar foruten av jenta mi da…

Det er altså mye rart man skal få på mail og mange rare spørsmål som stilles! Har du i det siste fått mailer som du nesten har flirt deg i hjel av eller får du ikke slike mail som dette?


…får da inderlig håpe det da…!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Er du en god elsker Bernt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top