Hvor blir det av tiden…?

I det siste har det blitt lite blogging av meg som normalt bruker å ha minst fire til fem blogger pr. dag. I den siste tiden har det vært utrolig mye og gjøre. Vært flere ganger i media på grunn av storbrannen her på Snåsa samt vært et hestkjør uten like på jobben. Akkurat nå er jeg også alenepappa til fire barn og det krever sitt. Jenta mi er på vakt hos Innherred Ambulanse i helgen noe som gjør at jeg har hendene fullt opp for å si det slik. Selvsagt går det bra og jeg stortrives sammen med barna, men da går det dessverre litt utover bloggingen og tiden til PC-en.


Jenta mi vant en kosekatt til Malin som igjen fikk veldig god behandling…


I dag har jeg benyttet meg av å rydde i huset, vasket klær, gått til butikken, lagd middag og vært ute på trampolina sammen med barna. I tillegg har barna hatt en god del besøk noe jeg liker veldig godt, for da får jeg ryddet litt i fred og ro mens de leker og har det gøy.

Det har også vært arrangert Steinkjermartna i disse siste dager og der har vi også vært. Familien har kjørt karuseller, kjøpt lodd, prøvd lykken på å få opp bamser med gripearmer, spist sukkerspinn og annet snop som hører med. Barna har hatt det utrolig moro og i går kveld avsluttet vi martnan med å dra hjemover med toget fra Steinkjer til Snåsa. Barna storkoste seg på toget og det gikk som en drøm.


Malin koser seg!

slik har det vært for meg den siste tiden for ikke å snakke om at det har vært travelt i jobbsammenheng og hvorpå om kvelden har vært fullt kjør med mailsending og planlegging til BondeLAN 2012 og så videre!

Hvordan har din helg vært hittil?  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Hvor blir det av tiden…?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top