SpillPappa spiller Overwatch med Cervus Gaming – Hadde ikke en nubbsjangs


 

Overwatch har virkelig tatt meg med storm og nå bruker jeg nesten hver eneste minutt av min fritid på dette spillet sammen med mine mange venner. Rett og slett herlig er det. 
 

I denne episoden du kan se nedenfor spiller jeg sammen med min gode vann Thor Rabben aka Cervus Gaming (Sjekk opp kanalen da vel) og vi spiller godt sammen. Selv om jeg ennå ikke er helt i dus med spillets mange egenskaper så kommer det seg og jeg levler opp som bare det. Cervus spiller som en helt og moro og se hvor godt det hele fungerer.
 

Spillet er utviklet av Blizzard og lansert til Playstation 4, Xbox One og PC den 24. mai. Allerede nå ser det ut til å bli et spill som vil selge på millionvis av eksemplarer og gi enda mer klingende mynt i den velfylte kassen til Blizzard.
 

Spiller du Overwatch og hva liker du best med spillet?
 

#overwatch #blizzard #spillpappa #youtuber #cervusgaming #spill #gamer #gaming #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “SpillPappa spiller Overwatch med Cervus Gaming – Hadde ikke en nubbsjangs

  1. Jeg spiller det, om ikke veldig lenge av gangen. Jeg hater egentlig fps, men med Overwatch så har jeg det moro, og det er nok fordi jeg spiller mest support, litt som jeg gjør i MMO, jeg liker og heale 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top