En pro lager bloggbanner til meg!

Det er nok ikke så altfor mange av dere som har hørt om Petter Hegevall, mens noen av dere lesere kan ha gjort det. I alle fall, Petter Hegevall er den svenske redaktøren for Gamereactor og som har vært den ubestridte grafikeren gjennom mange, mange år hos oss. Han har lagd utrolig mye bra og jeg er stor fan av han som person og som kollega. Han er utrolig flink til å skrive og er en av de som har bygd opp Gamereactor i Sverige.


Petter Hegevall! – Gamereactors svenske redaktør

Gamereactor har jeg også en populær blogg og hvor jeg har skrevet mange, mange hundre blogger. Til denne bloggen min ville Petter lage en bloggbanner og dette takket jeg selvsagt ja til. En pro som lager bloggbanner til meg er jo stort og det gikk ikke lange stunden før banneret var på plass og jeg kunne oppdatere bloggen min på Gamereactor.

Om dere også vil lese litt om meg på Gamereactor, så finner dere litt om meg HER

Bernt Erik blogg på Gamereactor! 

 

Hva synes dere om bloggbanneret? Har du lagd din bloggbanner?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top