Vinn Saras nøkkel på Blu-ray og DVD!

Da ser nok en konkurranse dagens lys og denne gangen kan du vinne litt av en godbit fra filmverdenen. I dag har jeg nemlig filmen Saras nøkkel på enten Blu-ray eller DVD i premiepotten og for at du skal stikke av med denne premien, må du selvsagt svare riktig på spørsmålet lengre ned i bloggen min.

Her er litt om filmen:

Det gripende dramaet “Saras nøkkel” med Kristin Scott Thomas bygger på Tatiana de Rosnays boksuksess med samme navn, en roman som lå utrolige 90 uker på New York Times bestselgerliste.

Paris, juli 1942. Sara, en 10-år gammel jødisk jente rekker akkurat å få gjemme unna sin lillebror i klesskapet minutter før hele familien arresteres av politiet. Hun låser døra og gjemmer nøkkelen, overbevist om at hun skal komme tilbake og låse ham ut noen timer senere… . 60 år etter får den amerikanske journalisten Julia Jarmond oppdraget å skrive en artikkel om denne svarte dagen i Frankrikes historie.

Under arbeidet snubler hun over Saras neddyssede familiehistorie, og hun skjønner at det er denne lille jenta hun skal gi en stemme. Etter hvert som hun går dypere inn i materien dukker det opp flere tegn som leder henne mot Sara, samtidig som hun begynner å stille spørsmål ved sitt eget liv – og sin fremtid.

Spørsmålet som skal besvares for at du skal kunne vinne denne premier er som følger;

Hvilket terningsskast har filmen fått i gjennomsnitt fra publikum? 

a) 4

b) 5

c) 6



Svaret sender du på mail til [email protected] med overskriften Saras nøkkel!

Gjerne også lik Facebook-siden til bloggen min for å ha en eksra sjanse for å vinne!
 


Om du vil vite mer om filmen, kan du klikke deg inn på SF Norges offisielle nettside!
 
Konkurransen avsluttes den 4. september!
 
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

7 thoughts on “Vinn Saras nøkkel på Blu-ray og DVD!

  1. Sendt melding =) Har ikke fått sett filmen enda, men jeg har lest boken, og jeg likte den veldig mye =)

  2. Terningkast 5, eller 5,04 som noen skriver her.
    Kan godt tenke meg å vinne film da jeg ikke kan gå på kino
    fordi jeg er blitt nesten døv etter en alvorlig ulykke.
    Ser alle mine filmer hjemme med propp i det ene øret, og da hører jeg bra.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top