Hva har skjedd?

Det har skjedd mye i verden den siste tiden og spesielt i spillverdenen har det skjedd utrolig mye. Da tenker jeg på Gamescom som arrangeres i disse dager hvor onsdagen var stengt for publikum og hvor det i dag var åpent for alle. Gamescom går av stabelen i Tyskland og titusenvis av spillere, spillutviklere og spilldistributører har satt sitt preg på Europas største spillmesse. Selv har jeg holdt øynene oppe for flere spill og har siklet i bøtter og spann en rekke ganger over å ha sett diverse klipp og skjermiser fra spillene som har blitt presentert.


Skjermisen stammer fra Need for Speed The Run som jeg også gleder meg utrolig til!


Gamereactor er som dere sikkert skjønner også på plass i messehallene og vi har fått sikret oss mange spennende intervju med en rekke spillutviklere om kommende spill. I tillegg har vi mottatt masse info om kommende spill som er på tur og i denne bloggen vil jeg presentere noe av det som jeg håper kanskje vil friste deg litt også.

Nytt Rayman Origins-origins

Ferske Metro: Last Light-bilder

GC 11: Videoblogg – Dag 1 overstått

Fjerner kravet om konstant nett

Nye Soul Calibur V-figurer avslørt

Nye blinkskudd fra Far Cry 3

Dedikerte servere i MW3 på PC

Diablo III-beta i september

Ny Wii-model annonsert

PS Vita satser på nedlastingsspill

Sjekk ut Lollipop Chainsaw!

The Legend of Zelda: Skyward Sword får releasedato!

Prisfall for Playstation 3

Kjør om kapp med natrukreftene

Brennhete bilder fra Battlefield 3

Ferske Forza 4-bilder

Football Manager 2012 annonsert


Skjermisen stammer fra Battlefield 3

Dette er bare en liten brøkdel av hva du kan lese på nyhetssiden til Gamereactor! Så om du vil vite om mer som skjer i spillverdene, så klikk deg inn på Gamereactors sider og ta del i den spennende spillhøsten vi går i vente. Jeg gleder meg i alle fall og har mange spill som jeg venter med stor spenning på deriblant Battlefield 3, Need for Speed The Run, The Legend of Zelda: Skyward Sword, Forza motorsport 4, Call of Duty: Modern Warfare 3 og en rekke andre titler. Høsten kommer til å bli travel for oss som gamer med mye spennende på gang.

Er det noen spill du venter på og hvilke spill liker du best å spille?

Her er noen av spillene jeg gleder meg sinnsykt til…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Hva har skjedd?

  1. Mannen min har spilt mye bilspill, så need for speed faller nok i smak. Men vi må vel ha ny konsoll av noe slag. Har kun PS2 enda vi, og det kommer vel ikke ut nye spill til den? Prisfall på PS3 høres jo fint ut da:)

  2. SV: Du elsker altså edderkopper? Som i å holde de og sånn? Er normalt ikke så veldig redd, men den her fikk meg til å grøsse skikkelig.. Mannen min fikk lirka den inn i insektsglasset til sønnen vår. Så den er faktisk ikke ute av huset(!!!) Kanskje familie og venner kommer for å redde han, hvem vet.. Jeg får ikke sove med det første. Sønnen vår er veldig opptatt av insekter, så jeg prøver så godt jeg kan å late som jeg ikke synes de er ekle da når jeg er med han, for da kan han jo “arve” frykten. Eneste som får meg til å grøsse like mye er sånne feite ekle snegler, Marerittet er å tråkke på en sånn!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top