Ikke helt som planlagt…

Dere har sikkert sett reklamen på TV-en der du se en mann stå med paraply og grille i øsende regn. På fredag opplevde vi det samme. Hadde fyrt opp grillen og helt uten forvarsel begynte det å regne og det var ikke snakk om bitte litt regn, men en skikkelig floskur som varte og varte. Så da var det for madammen og finne frem paraplyen og gjøre det beste ut av det.

Heldigvis har vi en stor paraply og denne kom godt til bruk slik at madammen fikk grillet ferdig, mens jeg sørget for at resten av ingrediensene til maten ble klar.

Har dere blitt overrasket av været på en eller annen måte og opplevd det samme?

Her er noen vitser…

En mann og hans kone kranglet..
Kona:- Jeg kunne like gjerne vært gift med fanden sjøl..!!
Så nære slektninger har ikke lov å gifte seg, svarte mannen…

boy: do you want to hear a joke about my penis? oh never mind it’s to long.
girl:do u want to hear a joke about my fanny? oh never mind you wont get it.

En frue var ute å gikk i Trondheim by. Det var så sterk vind at det var umulig å ha hatten på hodet. Hun puttet den under kåpen, og fortsatte krumbøyd, oppover gaten. Hun møter en venninne som lurer på hvorfor hun går krumbøyd, og holder hånden på magen. -Jeg har hatten der, svarte den finere frua.
-Hatt’n der? Æ ha hatt’n der mang gang, men æ går da ittj krokat for det…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Ikke helt som planlagt…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top