Jeg elsker Svampebob!

Som dere vet, så er dama mi utrolig flink til å bake kaker og i den forbindelse har hun lagd mange fine kaker til min bursdag. Nå er det ikke mange dagene til jeg har bursdag og i den forbindelse har mange spurt meg hvilken kake jeg skal ønske meg. Selv er jeg litt usikker, men etter å funnet tilbake til Svampebob-kaken jeg ønsket meg for et par år tilbake, så er det søren meg ikke umulig at jeg ønsker med kake med Svampebob-tema igjen. Jeg elsker Svampebob og det å kunne sitte sammen med barna og se denne artige serien er noe av det beste jeg vet. Ingen skal i alle fall komme å si at jeg ikke er ung til sinns…

Om du skulle ha ønsket deg en kake, hvilket tema hadde det blitt? Hva synes du om denne kaken?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Jeg elsker Svampebob!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top