Barnespill som anbefales – Min Babydyrepark til PC

Mange drømmer om å være en dyrepasser i en dyrepark og i den siste tiden har det blitt lansert noen spill som gir deg nettopp denne muligheten i alle fall på digitalt vis. Min babydyrepark er et slikt spill som setter deg i skoene som en dyrepasser og ditt hovedmål er å passe, stelle og styre en babydyrepark. Pass på alt i fra små pingvinunger, tigerunger til elefantunger. Gi dyreungene nok med mat, stell og se at parken stadig får mer liv.



Jo flere besøkende som kommer, jo flere penger får du inn i pengekassen. Bygg opp babydyreparken, pynt den slik du ønsker og gi dyreungene et fantastisk tilholdssted. Rengjøring er en viktig del av spillet og her må du holde rent i innhengningene. Du kan også fotografere de søte små dyrene og samt at du må kjøpe inn dyrefòr.
For dyrene må jo ha mat og for pengene du får inn fra de besøkende, må du også bruke til innkjøp av fòr.

Styringen er enkel og intuitiv hvor du stort sett bruker musen, mellomromstasten og piltastene. Selv små barn vil kunne styre det hele, men vær obs på at de kanskje trenger litt hjelp til å få utført ting og tang. De eldre barna trenger ikke like mye hjelp og vil kunne takle spillet greit.

Godt er det også at spillet er på norsk noe Pan Vision er flinke til å følge opp. For fortsatt kommer det en del spill som ikke slippes på norsk og disse blir fort vanskelige for de aller minste eller barn under 10 år.

En annen ting jeg vil skryte av er grafikken og detaljene i spillet. Her har utvikleren gjort en god jobb og gir oss veldig troverdige animasjoner av dyrene i parken. Spillet har lang holdbarhet og gir mye god underholdning.

Barna lærer å føle empati og må selv holde styr på hvordan de forskjellige dyrene må passes på. Et godt barnespill som jeg uten tvil vil anbefale alle som er glade i dyr. Med andre ord, et godt kjøp om du er på utkikk etter et lærerikt og underholdende spill for barn.


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Barnespill som anbefales – Min Babydyrepark til PC

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top