On the edge!

På kanten av stupet kan vi kanskje oversette denne overskriften til. Som dere vet, så gleder jeg meg til flere spill som kommer nå utover høsten og vinteren. Et av spillene er uten tvil Need for Speed The Run. Spillet ser helt sinnsykt ut og etter å ha sett dette siste filmklippet, så skjønner jeg hvorfor dette kommer til å bli et unikt spill “i mine øyne”. klippet har fått tittelen “on the edge” og som du kan se så går det hardt for seg.

Bilspillet tar deg med på en tur gjennom USA fra San Francisco til New York og som kjører vil du oppleve mange hesblesende løp, massiv jakt på deg av lovens lange arm og sist men ikke minst, vil du se ne grafikk som kan få den mest innbitte spilleren til å sikle stort. DICE har nemlig lånt bort sin nye grafikkmotor Frostbite 2 (som også brukes i Battlefield 3) og som viser seg i all sin prakt. Herlig eller hva?

Need for Speed The Run kommer til en spillbutikk nær deg den 17. november til konsoll og PC hvor sistnevnte versjon er den jeg kommer til å spille!

Hva synes du og ser dette bra ut? Liker du bilspill eller er det andre spill som fenger mer?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top