Må bare elske deg!

Dette en låt som for øyeblikket pilles titt og ofte på kontoret mitt. Jeg liker musikken til både Sean Paul og Alexis Jordan og når de sammen lager en låt så kan ikke det bli annet enn bra. Heftig rytme og nydelig refreng sørger for at jeg er betatt av låta.

Ser for meg at låten Got 2 Luv U kommer til å klatre høyt oppe på hitlistene rundt omkring og som akkurat nå ligger på en tredje plass på den tyske hitlisten, så da er det kanskje et tidsspørsmål før den dukker opp på hitlistene her i Norge … kanskje! Hva tror du?

Hva synes du om låta, likte du den og liker du musikken til Sean Paul og Alexis Jordan? 



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Må bare elske deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top