Truly madly deeply…

I’ll be your dream, I’ll be your wish, I’ll be your fantasy, I’ll be your hope, I’ll be your love, be everything that you need. I’ll love you more with every breath truly madly deeply do… 

En av de mest nydeligste låtene ever er denne med Savage Garden. Låten spilles titt og ofte her på kontoret mitt mens jeg skriver blogginnlegg etter blogginnlegg eller jobber for den saks skyld. Føler man skriver mye bedre når man hører på musikk. Tastene nærmest flakser opp mens mine fingre raskt beveger seg over tastaturet. Musikk betyr utrolig mye for meg og blir alltid inspirert av god musikk. Det beste av alt, jeg liker så og si alt av musikk selvsagt etter stemning og sinnsro. 

Fra 1991-1995 dro jeg land og strand rundt som DJ og da spilte jeg utrolig mye variert musikk og det var liksom livet det. Tjente meg ikke rik, men nok til at jeg kunne oppgradere utvalget med CDer. Livet var herlig. Artistnavnet mitt var DJ Lionheart og mange kalte meg det en periode.  

Jeg bryr meg ikke om jeg blir kalt for fløtepus eller sosemikkel etter hvilken musikk jeg hører på. Bryr meg midt på leggen. 

Låten her er i alle fall helt vidunderlig etter min smak. Hva synes du om låten? Liker du den? 

#classic #hitmusic #music #musikk #wonderful #savagegarden #trulymadlydeeply #djlionheart #lovemusic #dj #musicforwork #gamer #youtuber #gammernsgamerkanal #lovethismusic #hitliste #hit #musichit 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Truly madly deeply…

  1. Jeg elsker også musikk. Hører så mye jeg kan, og det betyr mange timer om dagen! (Supercombo: HotS og Spotify) Og gå rundt i byen i gråvær og regn er ikke alltid det helt store, men med rett musikk på ørene forvandles det til en fantastisk opplevelse.
    Årets beste låt for meg: Roses av The Chainsmokers.
    (Kanskje. Det er så mye bra!)

  2. Fin og rolig sang, hadde helt glemt at den eksisterer! 🙂 Er alltid på utkikk etter ny musikk (eller gjenoppdage gammel musikk) for gruppetimene mine, den her passer bra til nedtrapping og avspenning!

  3. Garden Gamer: Ikke sant, musikk kan bety mye uansett i hvilken setting det kan være 🙂 Ikke hørt låten, men skal søke den opp og høre den. Takk for tips 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top