Kjærligheten er død!

Love is dead synges det for full guffe her på kontoret mitt nå. Heldigvis er det ikke snakk om meg og dama mi, men låta til den (for meg) ukjente gruppa Kopek. En kompis av meg (Vegar Sunde) hintet at jeg måtte se og høre på denne musikkvideoen og som sagt så gjort. Så nå etter å ha hørt på flere låter av Kopek, må jeg ærlig innrømme at det er nok en del musikk som går meg hus forbi og som jeg ikke fanger opp. Låta Love is Dead var bra og har hørt på den en del nå i det siste. Heftig rytme, fet musikkvideo og meget stilig “lissom” tattoo, så var jeg dermed solgt.

Kan jo ikke noe for at jeg liker mye forskjellig musikk og må nok gi DJ-karrieren min skylden for det. Liker alt, bare så fremt jeg klarer å høre/forstå det som synges om. Gjør jeg ikke det, så slår jeg fort av det som ble spilt for å si det slik.

Hva synes du? Likte du musikken og videoen? Har du noen andre forslag til musikk i rundt samme sjanger som jeg muligens har gått glipp av? Alle tips mottas med en stor takk!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top