En tung tid…

Alle har vel en eller annen gang opplevd tunge tider og hvor alt går på tverke. Selv skal jeg nok med hånden på hjertet si at jeg også har opplevd det. Derfor er det også veldig viktig å se fremover og på positive tingene i rundt deg. For selv om du tror mange er i mot deg, så finnes det mange som liker deg for den du er. 

er du nå i en tung periode, så vit at det er de som kanskje har det værre. Bare se her;

Når verden kjennes tung og lei, du er på grensen til depresjon og ingenting går som det burde. Gjør dette:
Dra innom et apotek og kjøp et rompetermometer av merket ‘Johnson and Johnson’.
Åpne forpakningen og les bruksanvisningen.
Der vil du kunne lese: “Hvert enkelt termometer er testet personlig i vår fabrikk”
Lukk øynene og gjenta med høy stemme minst 5 ganger:
… Jeg er glad jeg IKKE jobber på kvalitetskontrollen hos ‘Johnson and Johnson’

Av musikk hører jeg for tiden en del på Within Temptation og med låten Sinead som nå ligger på hitlister rundt omkring i Europa. Herlig låt og Within Temptation har mye annet bra å by på deriblant låten Faster. Nedenfor kan dere se muiskkvideoen til Sinead som altså herjer hitlistene i Europa.

Hva synes du om musikken? Hvilken sjanger liker du best?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “En tung tid…

  1. Innlegget passet virkelig bra for meg nå.. Takk!
    Jeg liker nesten all musikk. Men det går for det meste i Indie(rock), death metal og slikt. 🙂 rocker med andre ord 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top