Jul

Artig å være en del av det!

I lokalavisen Snåsningen har vi kjørt en del Blåfjell den siste tiden og hvor jeg har vært delaktig. Vi har oppfordret barna til å tegne noe med Blåfjell og som premie kunne de vinne kinobilletter til filmen Blåfjell 2, spill m.m. og skal si at dette aktiviserte barna. Snåsningen fikk inn veldig mange fine tegninger og som har blitt/blir presentert i avisen. Selv synes jeg at slike “ting” er artig å være del av og elsker alt som har med konkurranser å gjøre. I enten neste avis eller den siste avisen før jul vil man kunne se bilde av barna og muligens meg som sitter og spiller. For i går kveld møtte nemlig vinnerne av tegnekonkurransen opp i lokalene til Snåsningen. Skal ikke si noe mer om dette før mange av dere kan lese om dette i avisen etter hvert.

Ellers har jeg hver dag til nå lagt opp en stor konkurranse på Gamereactor. Det i form av vår meget populære julekalender. Det har vært veeeldig mye forskjellig i premiepotten og om du vil prøve å vinne noe før jul som en ekstra julegave til deg selv, så anbefales det å delta i vår julekalender som du finner på Gamereactors konkurransesider!

Liker du å tegne og har du vært med i tegnekonkurranser før? Deltar du på julekalendere rundt omkring på nettet?



Category: Jul
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top