Jul

Familiens julespill…


 

Både før og i julen er fylt opp av masse tradisjoner for mange av oss. Dette er tradisjoner som vi enten har vokst opp med og som har levd i generasjoner eller så er det tradisjoner som vi selv har startet opp. Som familiefar prøver jeg å holde tradisjonene ved like slik at mine barn kanskje tar etter dem. Tradisjoner er noe som jeg selv liker godt og prøver å følge så godt jeg kan.
 

For en god del år siden fikk jeg en link av en venn. Dette skjedde da jeg jeg enda jobbet i Gamereactor og han sendte meg en link til et julespill som virkelig har satt sine spor hos meg og min familie. Spillet heter Winterbells og hvor vi skal få en kanin til å hoppe oppover på bjeller som faller ned. Inn i mellom dukker det opp fugler som gir dobbel poengscore for nye bjeller man hopper på. Musikken, stemningen er helt syk bra og gir meg masse julestemning. Spesielt med at det vært med hvert eneste år og har blitt en tradisjon å spille det.
 

Nå spiller både jeg og barna spillet, men skal innrømme at jeg sliter skikkelig med å slå poengscoren til min eldste datter. Hun er søren meg en mester på dette spillet, men det som er mest moro er at mine to yngre barn også har blitt bitt av julespillet og nå konkurrerer vi alle i spillet og koselig er det. Så mitt julespill er så definitivt Winterbells og er spill jeg vil anbefale dere andre å ta inn til dere og spille. Det er et koselig spill og som man blir litt hekta på også.
 

Føler du at du vil gi det en sjanse, så finner dere spillet her -> Winterbells.
 

Med det vil jeg ønske alle sammen fortsatt en riktig god og fredfull jul! Kos dere godt alle sammen!
 

Hvilke tradisjoner har du og som du tviholder på? Har du noen julespilltradisjoner?
 

 
 

#winterbells #juletradisjon #jul #spill #gamer #gaming #games #game #familiespill

Category: Jul
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top