Stemmer dette da mannfolk?

Statestikk:

Statistisk sentralbyrå har kartlagt hvorfor noen menn står opp midt på natten. Det viser seg at 7 prosent står opp for å spise nattmat, 13 prosent for å gå på toalettet-og 80 prosent for å dra hjem til kona!

Hva hunder og menn har felles:

-Begge har en irrasjonell frykt for støvsugere. -Begge kommer løpende når du lager mat. -Begge går rett i skrittet på deg når de vil bli kjent. -De legger fra seg tingene sine over alt. -De ser både dumme og søte ut på èn gang. -Ingen av dem forteller deg hva som plager dem. -Begge sovner på sofaen hver kveld. -Begge knurrer når de ikke er fornøyde. -Begge følger sine instinkter. -Begge fiser uten skam. -Begge liker voldsomme leker. -Begge stikker av hvis de ser noe som er mer spennende enn deg. -Ingen av dem ser at du har klipt håret eller pyntet deg. -Når du vil være i fred, vil de leke. -Begge er mistenksomme på postmannen…

 

Stemmer dette jenter?

En kvinnes erfaring av smerte…. Et drama i flere akter!

Alle hårfjerningsmetoder har lokket kvinner til å kjøpe akkurat det eller det produktet med lovnader om en enkel smerteløs hårfjerning. Du finner saks, barberhøvel, pinsett, og så kom det store nye?? VOKS!

Min kveld begynte som starten på en helt normal helg.
Kom hjem, laget middag, lekte med barna.
Det var da jeg fikk ideen som kom til å ringe smertefullt i ørene mine de neste uutholdelige lange timene?..
?Kansje skulle jeg ta ut esken med Hårfjernings-Voks jeg hadde i medisinskapet mitt.?!?!
Så gikk jeg til min arena for “prosjekt hårfjerning”: BADET!

Det var en slik eske av typen med ?kald voks?.
Ikke noe smelting av en klump med varm voks?.. Man skulle bare gni platene mellom hendene og de ville bli passe varm, så dra av papiret og press den mot leggen (eller hvorsom-helst ellers) og så dra hårene rett av?..
Ikke no’ slit.? Ikke no’ søl? Hvor vanskelig kan da dette være da??
Jeg mener; jeg er ikke noe geni, men normalt teknisk intelligent oppegående til å gjennomføre en slik operasjon som beskrevet på eska.
( JODA.. AKKURAT !?! )

Så jeg tar en av pakkene ut av eska. Det er to voks-?skiver? som sitter klistret mot hverandre.
I stedet for å gni den mot hverandre, fikk jeg en genial ide og tar fram min hårføner og varmer stripsene opp til 1000 grader….
(?Kald voks? Joda?. akkurat!!)
Jeg la vokspapiret på låret, trykket det godt ned og rykket det av?.
Voila! Det funket!!
OK… Det var langt ifra godt, men det gjorde ikke altfor vondt heller.
Dette klarte jeg bra?!
Hårfjerning vil ikke bli noe problem lenger her i gården??
Jeg har blitt supermodellen… bekjemper av all kroppslig hårvekst og fornying av myk hud og ekstraordinært glatt skinn. Jada…AKKURAT!!

Ved min neste voks-stripe ville jeg bevege meg nordover….

Etter å ha sjekket at barna sov, var jeg tilbake på badet for å foreta den ultimate hårfjerningsprosedyren.
Jeg tok av meg bukse og truse, og satte den ene foten opp på toalettet.
Ved å benytte samme prosedyre på vokspapiret som sist la jeg vokspapiret langs høyre bikinilinje, ned innsiden av høyre lår og ned langs høyre rumpeball…
(Ja, det var et langt vokspapir!)
Jeg trakk pusten dypt og stålsatte meg for hva som måtte komme og??.
RRRRIIIIIIVVV !!!!!!!

Jeg har blitt blind !!!
Helt blind av smerte?.. ÅH HERRRREGUUUUD !!!!!!!!
Synet kommer tilbake og jeg blir oppmerksom på at jeg bare har revet av halve vokspapiret.
*@#¤&¤#% !!! Ny dyp pust og ny stålsetting…. RRRRIIIVVV!!!

Det prikker for øynene og verden snurrer rundt.
Jeg tror jeg holder på å besvime? Må være bestemt og konse….
Er det trommer jeg hører ???
Pust? Pust? OK tilbake til bevisstheten igjen….

Jeg ville se resultatet av behandlingen, et vokspapir som forårsaket så mye smerter helt dekket av mine kroppshår?
Jeg løftet opp vokspapiret !
Det er ikke noe hår på det !! Hvor er alle hårene ?? HVOR ER VOKSEN??

Sakte bøyer jeg hodet ned, fremdeles med den ene foten på toalettet.
Der ser jeg håret… Alt håret som skulle vært på papiret!
Jeg fører hånden ned mellom bena og tar på stedet. Alt jeg kjenner er bare voks!! #¤¤#?¤?#/*, sier jeg.
Jeg lar fingrene løpe ned langs den mest følsomme delen på kroppen min, som nå er dekket med kald voks og sammenfiltrert hår….

Det er da jeg gjør min STORE tabbe?.. (Husk jeg står fremdeles med den ene foten på toalettet….)!
Jeg vet jeg må gjøre noe, så jeg tar foten min ned?
F? #¤%/ !!!!! Jeg formelig hører safen bli lukket!
Vagina? Forseglet og stengt?.. Rumpa? Forseglet og stengt….!!!

Som en pingvin vagger jeg rundt på badet og prøver å finne ut hva jeg kan gjøre, samtidig som jeg tenker hastig på at jeg håper jeg ikke må på do.. .Da spretter nok hodet av i stedet?.!!
Hva kan jeg gjøre for å smelte voksen?
Vann… Varmt vann!! Varmt vann vil smelte voksen!!!
Jeg vil tappe i det varmeste vannet jeg tåler i badekaret og så senke meg ned i vannet, voksen vil sikkert mykne av det varme vannet, og så det bare er å vaske vekk?.
FEIL!!!!!

Jeg klatrer opp i badekaret ? vannet er litt varmere enn det som vanligvis brukes til å torturere krigsfanger eller til bruk som steriliserings-redskap.
Jeg setter meg i karet.

Altså, det eneste som kan være verre enn å ha sine nedre private deler limt sammen, er å ha de limt sammen og i tillegg limt sammen med bunnen på et badekar med skoldende varmt vann!
Som, forresten, IKKE smelter kald voks?

Så nå satt jeg klistret til bunnen av badekaret, som om jeg hadde limt meg fast til porselen….
Takk Gud, for at jeg hadde latt meg overtale å installere en telefon på badet noen måneder tidligere?.
Jeg får tak i telefonen og ringer en god venninne som sikkert har brukt voks før og har noen kjerringråd om hvordan jeg skal komme meg løs fra badekaret og voksen….

Det er en veldig fin måte å starte en samtale på ?så her sitter jeg med sammenlimt vagina og rumpe, klistra i bunnen av badekaret !?
Det ble en liten pause……………..
Hun hadde ikke noen gode råd om hva jeg skulle gjøre, men hun prøvde iherdig å skjule at hun holdt på å le seg ihjel.
Hun ville vite nøyaktig hvor voksen var, ?snakker vi her om rumpeballene eller hele ?Du vet hva?!?!?
Hun prøver ikke å skjule latteren lenger?.. Hun høres godt nå….der hun sitter i den andre enden av telefonen og hyler av latter!!
Jeg forteller hele historien og hun foreslår at jeg ringer nummeret som står på siden av vokseska.
AKKURAT?. PERFEKT!!!
Skulle jeg gjøre meg til latter for noen andre også nå!!??

Vi går igjennom forskjellige ideer.
Jeg foreslår å barbere vekk voksen med en høvel….
Ingenting kjennes bedre enn å ha sine “jente-godsaker” dekket med varm kald-voks, limt sammen, fast i et badekar med supervarmt vann og så prøver å ?tørr?-barbere vekk en klissenvoks!!!
Nå har hjernen sluttet å arbeide, min stolthet har fått seg en alvorlig knekk og jeg er sikker på at jeg vil trenge krisebehandling etter denne opplevelsen…

Min venninne prater til meg fremdeles da jeg endelig legger merke til min redning.
Kremen som følger med for fjerning av voksen som er igjen.
Hva har jeg egentlig igjen å tape??
Jeg gnir på litt av kremen, og HELLIGE SKAPER!!!!
Hylet vekket sannsynligvis opp ungene og skremte vettet av min venninne.
Det er sååååå smertefullt, men nå gir jeg bare blaffen, for det fungerer!
DET FUNKER virkelig???!!!!!!!
Jeg får en hjertelig gratulasjon fra min venninne og hun legger på.
Jeg fjerner suksessfullt resten av voksen og oppdager til min forargelse?? HÅRET ER DER FREMDELES?? ALT AV DET!!!!!
Så jeg tar barberhøvelen og bare barberer det vekk!!
Skitt au!! Jeg er helt nummen der nede uansett!
Ingenting gjør vondt lenger…..
Kunne sikkert ha amputert foten min på dette stadiet…..!!

Neste uke tror jeg at jeg skal prøve å farge håret mitt???..

 

 

Extra bonus ved Sex:

1: SEX stimulerer immunforsvaret.
2: SEX gir bedre kondisjon.
3: SEX gir finere hud.
4: Orgasme utløser hormoner, som får deg til å tenke klarere.

Så no veit æ koffer æ ailtii e småsyk, har dåli kondis, verke fervirra å har rynka…

…

Hvis du kjenner noe hardt i munnen å du blir bløt i skrittet,? Da har du snudd vinglasset opp ned…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top