Forandring fryder…



Da
er det på tide med å forandre bitte litt på utseende på bloggen min og jeg er beæret over at en Gamereactor-ambasadør har lagd en meget stilig header. Han som har lagd headeren til meg heter Kenneth Jensen og er en utrolig flink tegner. Han har flere ganger gjort seg meget godt bemerket for sine tegninger og da er det en ære at han ville lage en ny header til meg.

Her er noen av tegningene han har lagd og flere tidsskrifter/TV-kanaler har faktisk brukt noen av tegningene hans noe jeg skjønner svært godt;

Meltdown

Sight of your life

Closer

River of dreams

Master Chief

 

Som du kan se av tegningen er Kenneth veldig interessert i verdensrommet og det er han ikke alene om. Selv synes jeg verdensrommet og universet er meget spennende.

Her er noen flere tegninger han har lagd!

Hva synes du? Er ikke Kenneth flink? Hvilke av disse bildene likte du best?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Forandring fryder…

  1. Knallfine, alle sammen. Og når vi tenker på verdensrommet….lillebror i huset har en forkjælighet for det samme tema….i tillegg til at han spiller dårlige spill på nettet (drittspill, spør du meg), -finnes der noe spill å oppdrive som har verdensrommet som “base”? Har prøvd å leita litt på nettsider hos astronomforeninger, etc., men uten stort hell.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top