Pass deg for denne skrullingen…!


Ny bloggbanner lagd av George Eristavi!

I et av spillene som er under utvikling, vil vi kunne møte på denne skrullingen som er å finne på min nye bloggbanner. Om jeg hadde møtt på denne duden, hadde jeg nok tatt bena fatt og løpt til verdens ende. For i spillet er han en person som faktisk går over lik for å nå målene sine. Å knyte fast hendene, feste et tau rundt føttene som igjen er festet til en stor stein er noe han gjør selvsagt for å se deg som spiller forsvinne ned i dypet av en diger grotte. Spillet denne personen dukker opp i heter for Far Cry 3 og er et av de spillene jeg gleder meg mest til i høst. Det ser sinnsykt tøft ut med tropisk natur, skjønne korallrev å dukke til og en snill befolkning som gjør alt for at du skal ha en så flott opplevelse som mulig. 

Datoen som jeg for lengst har markert i min kalender er 6. september og den datoen kommer jeg til å sitte klistret til skjermen og da på en skikkelig herlig oppdagelsestur i tropiske strøk. Det kommer til å bli litt av en opplevelse, tro meg!

Bloggbanneret er lagd av min snille venn George Eristavi som er utrolig flink med grafikk. Jeg er stor fan av han og vil med andre ord sende han en stor takk for dette herlige bloggbanneret. 

Du kan lese og se mer av spillet på Gamereactor.no

Hva synes du, likte du bloggbanneret? Er Far Cry 3 et spill du kommer til glede deg til?

Se filmklippet nedenfor og ser ikke dette til å bli en flott tur i tropiske strøk? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top