Imponerende header!

Forandring fryder er det noe som heter. Selv liker jeg godt å forandre på ting og tang og spesielt når det blir seende veldig bra ut. Nok en gang kan jeg takke Kenneth Jensen for en meget stilig header. Denne gangen har kenneth lagd en header som virkelig treffer meg midt i blinken, bokstavelig talt. For denne headeren er tatt fra Battlefield 3, et av mine favorittspill og som du kan se har han nærmest brukt samme font som i spillet.

Hva synes du og likte du headeren?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Imponerende header!

  1. Sinnsjukt kul header :)! har ikkje hatt sjangs ¨å sjå den før no.
    BF3 ja. Har blitt så hekta no. Kjøpte spelet til kjæresten min , men er nok mest meg som spela 🙂 hehe. God natt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top