Fikk du med deg dette?

Det gjorde selvfølgelig jeg og var nesten 100% sikker på at Plumbo ville gå videre i Melodi Grand Prix. Akkurat nå har jeg fått en link av en kompis av meg (Andreas Svensen Hidle) som jobber i Royal Picture. Med den linken følger den offisielle musikkvideoen til vinnerlåten Ola Normann fra MGP. Selv har jeg sett musikkvideoen noen ganger og synes den er bra. Låta er også bra og veldig catchy og man får den lett på hjernen. Så nå kan du tro min ene lille hjernecelle spinner rundt i rullestolen mens den nynner høyt Ola Nordmann for seg selv. Snakk om patriot!


“Det beste han vet er ny teknologi. Han har… flatskjerm, ny Nintendo Wii”…

Så nå folkens, her har dere den offisielle musikkvideoen til Plumbo. Håper dere liker den og stemmer på gjengen slik at de kommer til finalen i Grand Prix. For det har de ærlig fortjent det med denne låten eller hva?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Fikk du med deg dette?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top