American Pie Reunion

Digger du American Pie-filmene? Jeg gjør det og har hatt mye moro med denne serien. Spesielt de to første filmene var veldig bra, men dessverre så har kvaliteten på de siste filmene dabbet kraftig av. I april kommer American Pie Reunion på norske kinoer og jeg vet om mange som gleder seg til den filmen. Selv håper jeg på å kunne få sett den på kino og etter å ha sett klippet, så er jeg ikke i tvil om at dette kan bli en artig opplevelse, spesielt med tanke på at gjengen fra de første filmene samles igjen. 

Bakgrunnshistorien fra filmen:

I komedien American Pie: Reunion møtes alle rollefigurene vi ble kjent med for litt over ti år igjen til en stor high-school-gjenforening i East Great Falls. I løpet av én etterlengtet helg oppdager de hva som har forandret seg, hvem som ikke har gjort det og at tid og avstand ikke kan bryte gode vennskapsbånd. 

Sommeren 1999 ga fire puslete gutter fra Michigan seg i kast med sin misjon om å miste jomfrudommen. I løpet av årene som har gått siden dess har Jim og Michelle giftet seg, mens Kevin og Vicky har splittet opp. Oz og Heather har vokst fra hverandre, og Finch lengter fortsatt etter Stiflers mor. Nå vender barndomsvennene hjem igjen som voksne for å mimre om – og la seg inspirere av – de hormonelle tenåringene fra fortiden. 

Gleder du deg til filmen og hvilken av American Pie filmene synes du er best? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “American Pie Reunion

  1. Nr 2 synes jeg er best.. Sikkert fordi jeg har sett den mest 🙂
    Må nokk se denne filmen når den kommer ja ! Mye å le av, det skal være sikkert! 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top