Pass deg for doktor’n!

Huff, hadde jeg møtt på en slik doktor som i dette filmklippet, tror jeg nok jeg hadde snudd i døra, men når jeg kanskje hadde vært opp i en slik situasjon som hovedpersonen fremstår her, so what the hell! Denne gangen er det et klipp fra det kommende spillet Far Cry 3 og et spill jeg gleder meg sinnsykt til. 

Endelig får vi oppleve en tropisk øy igjen og tankene mine går tilbake til spillet Far Cry. Et spill som faktisk overrasket en hel spillverden med ufattelig bra, detaljert grafikk, en jungel som tok pusten av deg. Nå håper jeg at Far Cry 3 kan by på litt av det samme som det første spillet. 

Hva tror du, er dette et spill du gleder deg til? Hvilket Far Cry spill likte du best? Ville du ha besøkt denne doktoren du ser i filmklippet?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top