Kan ikke være mulig dette der?

Jeg har kløpet meg selv flere ganger i armen etter å ha sett dette filmklippet. For tro de eller ei, et lite barn spiller bass som om den ikke har gjort noe annet. Spillet som spilles er Rocksmith og her får du muligheten til å koble til din egen ordentlige gitar inn i en Xbox 360. Rett og slett herlig for de av dere som nå vil bruke den gitaren dere selv har. 

Når barnet er ferdig med å spille, så tar barnet like godt tak i skjegget på faren og røsker tell.

Jeg er i alle fall imponert over hva barn klarer og med dette filmklippet så kan man ikke annet enn å ta av seg hatten og la seg beundre. 

Developed by Ubisoft, Rocksmith is the first and only game where players can plug any real guitar with a standard quarter-inch input jack into an Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, a PlayStation®3 computer entertainment system and Windows PC, and play through profound library of music, including everything from the latest hits to classic rock songs.

Er du imponert? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Kan ikke være mulig dette der?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top