Tyvene følger med deg!

På TV2nyhetene.no kunne jeg lese om folk som uten å mokke reklamerer på Facebook at de skal bort på tur og blir borte over en lengre periode. Dette har fått forsikringselskapene til å se rødt. For det er som om du rett og slett skriver på døren “Velkommen alle innbruddstyver, huset står til din rådighet”! Selv er jeg veldig påpasselig med dette og skriver ikke noe før etter at jeg har vært på turer. 

Flere har faktisk opplevd og blitt ranet etter å ha opplyst på Facebook om deres turer rundt omkring. Om du ikke tror det, så er det alltids noen som følger med deg uansett hva du gjør. Derfor skal man alltid være forsiktig med å skrive på Facebook at man blir bortreist en stund. Da er det bedre å skrive det etter turen. 

Hvordan forholder du deg på Facebook, er du også veldig kresen til å skrive om at du er borte fra huset ditt eller har du ikke tenkt over denne problemstillingen? 

Bildet stammer fra TV2nyhetene.no

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top