Den skremmende hytta i skogen!

11. mai har grøsserthrilleren “The cabin in the wood” premiere på norske kinoer. Selv liker jeg slike filmer godt og gleder meg til den kommer. Elsker grøsserfilmer og spesielt artig å se hvordan filmenes effekter er lagd. Når det kommer til denne filmen, så virker den veldig lik det vi har sett før, men i følge filmselskapet så vil vi bli overrasket. Det liker vi. Så da er det bare å vente på filmpremieren 11. mai.

Fem venner reiser på helgetur til en bortgjemt hytte langt inne i skogen. Nifse ting skjer. Høres ut som et klassisk grøsseroppsett, ikke sant? Hvis du tror du kan resten av historien må du tro om igjen. For det er mer… Dette er noe av filmens beskrivelse og ut i fra dette lover filmen godt.

Hva synes du? Høres dette spennende ut og liker du slike filmer?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top