Hvilke forventninger har du?

I morgen går den store Eurovision Song Contest finalen av stabelen og vil blir sendt på TVskjermen. Skal være ærlig å si at jeg gleder meg faktisk til denne begivenheten. For i år har Norge en låt jeg har meget stor tro på og som kan i beste fall komme opp blant de fem beste, kanskje til og med vinne. Låten Stay med Tooji er veldig fengende og som jeg helt i fra jeg hørte den første gangen, hadde stor tro på ville nå langt. Siden den norske Melodi Grand Prix ble kjørt, har jeg hørt en del på låten og jeg ser mer og mer potensiale i den og som sagt, den vil komme høyt oppe på listene i årets Eurovision Song Contest. 

lurer vel mange på hvorfor i granskogen jeg skal se Eurovision Song Contest. til det svarer jeg at jeg er fra før av opptatt av musikk og hører fort hva som er bra og som vil gjøre det bra i markedet. Stay med Tooji er en slik låt som jeg tror kommer til å selge godt og spesielt om den skulle komme høyt oppe på den store Eurovision Song Contest finalen. Jeg er i alle fall veldig spent og krysser alt av fingre og tær på at den sympatiske artisten Tooji gjør det bra (+ at vi slår svenskene). Alt ligger i alle fall til grunn med herlige rytmer, et fengende refreng, så kan vi ikke annet enn å håpe på plass høyt oppe på listen eller kanskje også komme til topps.

Kommer du til å se Eurovision Song Contest? Har du tro på den norske låten og hvem tror du vinner i år?
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Hvilke forventninger har du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top