Flere som gleder seg?



Nå
er det ikke lenge til OL i London braker løs og selv kommer jeg til å følge med på de idrettsgrene som opptar meg. Selvsagt, med seks i familien blir det litt begrenset med hva jeg kan se på TV, men med en PC som jeg kan se TV på via altibox, så kan det tenkes det blir litt OL på meg likevel. I sammenheng med at OL snart sparkes i gang, må jeg jo kle meg i OL klær. Det vil si en stilig t-skjorte hvor Mario & Sonic stiller til start i deres OL i London. Selvsagt hadde det vært best om det var litt norske farger i skjorten, men bevares, jeg synes skjorten er stilig og er godt fornøyd med den. 

Spillet Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games er også noe jeg vil anbefale. Vi har her i familien hatt mye moro med spillet og kjempet med nebb og klør mot hverandre. Som oftest har det endt med at jeg har tapt mestparten av øvelsene, men artig likevel. Wii-utgaven er det vi har spilt og man kan spille opp til fire personer samtidig noe som er veldig artig og får samlet familien i sommer spesielt om regnet pøser ned. Her i gården kommer spillet til å få nytt liv i og med at OL nå starter på skikkelig vis. 



“Spill er sunt”
kan uten å blunke anbefale Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games hvor jeg kan garantere dere mye moro fremfor skjermen. Spillet har mange øveleser, fire personer kan spille samtidig og det er enkelt å lære seg selv for yngre barn. Så om dere vil oppleve OL i stua med Mario & Sonic, så kjøp spillet. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Kommer du til å se OL og hvilke øvelser gleder du deg til mest? Hvilket forhold har du til OL? Har du prøvd spillet og hva synes du om det? Likte du t-skjorten? 

Her er et filmklipp fra spillet Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Flere som gleder seg?

  1. Ja det er sant det du sier lev og spis det finnes nok av sunn mat:) Oi dette er vel et spill ungene i familien vil like tenker jeg:) Ha en fin dag videre, fint bilde av deg:)

  2. woohoo mario og sonic i samme spill hurra.. må vel komme meg i en slik butikk som har disse spillene å ta med ett hjem… T-skjorten var kul men kremt i str 3-5 år ja takk he he

  3. wendysinfamilie: Kjempemoro spill og som anbefales. Vi har hatt mye artig med spillet her hos oss og det har blitt mange kamper hvor selvsagt jeg blir knust og barna vinner, men moro likevel 🙂

    Hehe – t-skjorten er råherlig og veldig god å gå i 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top