Jenter som selges som sexslaver…

Selv om det er en god stund siden spenningsfilmen Taken kom på DVD/Blu-ray så kan jeg ikke annet enn å anbefale deg filmen (om du ikke har sett den). Makan for en bra film og den kjente skuespilleren Liam Neeson som blant annet har vært Narnia-løven Aslan, Jediridder og spilt i storfilmen Schindler’s List som også ble Oscar-nominert har hovedrollen i filmen. Taken er en film som virkelig kryper under huden din og som får deg til å sitre av spenning. Liam Neeson spiller ufattelig bra og tar rollen med storm som en beskyttende far når datteren hans blir kidnappet av en liga som doper ned jenter og selger dem som sexslaver.  

Masse action, spenning og en stor dose slåssing sørger for at man aldri kjeder seg et sekund. Se filmen, det anbefales!

Se traileren nedenfor og du skjønner hva jeg mener…

Har du sett Taken og hva synes du om filmen? Hva likte du best med filmen? Hvilken sjanger filmer liker du? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Jenter som selges som sexslaver…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top