Jeg gråter…

Det skulle være merkelig om du IKKE har hørt om den kjente artisten Flo Rida. Selv har jeg faktisk fått invitasjon til en lukket konsert med duden i Oslo november i fjor, men når man bor der man bor er det ikke alltid like enkelt å slippe alt og dra. For tiden er Flo Rida å finne på mange hitlister rundt omkring verden med sine låter. En av de som jeg tror kan bli å finne på hitlistene utover sommeren er låten “I Cry” som har et refreng som fort fanges opp og det vil ikke gå lange tiden før du nynner etter refrenget, noe jeg gjør nå… 

“I Cry” finner du på Flo Rida’s nye album “Wild Ones” og her finnes også den kjente låten “Whistle” som i en god stund nå har ligget på diverse hitlister. 

Liker du Flo Rida’s musikk og hvilken låt synes du er den beste? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Jeg gråter…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top