Vold i hjemmet!

Dessverre som med mye annet skjer det vold i hjemmene og hvor det “som oftest” går utover kvinnene. Selv synes jeg dette er veldig trist at det skjer og et viktig tema å ta opp. Derfor roser jeg gjengen i Kolibiri media som sammen med artisten Cesca setter søkelyset på vold i hjemmet med denne musikkvideoen som faktisk ga meg frysning. Låten er også nydelig og som for øyeblikket spilles titt og ofte her på kontoret mitt. Visste du forresten at musikkvideoen er filmet i Reigmentsboligen, Fylkesmannsgården og det gamle kraftverket til NTE på Byafossen Steinkjer? Tar av meg hatten for videoen og Cesca og temaet som de tar opp med denne musikkvideoen.

Les mer om dette på T-A.no.

Det ser ut til at musikkvideoen på youtube ikke fungerer, men klikk deg inn på linken til T-A.no og se videoen der. Så får vi håpe låten kommer opp på youtube etter hvert. La til videoen fra T-A.No men fikk den ikke i rett størrelse…

Hva synes du?  

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Vold i hjemmet!

  1. Jeg synes det er bra at det settes fokus på vold i hjemmet, både fysisk og psykisk. Barn som ser at mor eller far blir utsatt for vold, opplever selv vold og kan gi alvorlige og uante konsekvenser.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top