Er dette årets bilspill?


Herlig grafikk og lekker bil…

Selv mener jeg at det i alle fall er et av årets bilspill. Forza Horizon ser meget bra ut hvor utvikleren Turn 10 har kjørt på oppskrifter fra bilspill som Dirt, Need for Speed og sitt eget Forza Motorsport. Nettopp denne mixen som gjør at jeg sikler etter spillet. Banerace kan bli litt langtekkelig synes jeg, men når man krydrer med litt landeveisrace så tror jeg utvikleren Turn 10 kanskje har funnet til en oppskrift som funker godt. Variasjon i bilspill er litt alfa omega synes jeg. Forza Horizon slippes til Xbox 360 (skulle mer enn gjerne hatt det til PC) 26 oktober. Selv om det er i underkant av en måned til racingspillet dukker opp, så har Turn 10 likevel sendt ut launchklippet til spillet og som du kan se nedenfor.

Neste uke kommer en demo av spillet til Xbox Live og da kan du prøve spillet og se om dette er noe for deg. 

Forza Horizon er et spill jeg kommer til å anbefale og snakke litt om på mitt foredrag “Spill er sunt” i høst og vinter. 

Gleder du deg til Forza Horizon? Hvilke andre bilspill ser du frem til utover høsten og vinteren? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Er dette årets bilspill?

  1. wendysinfamilie: Hehe – det er du ikke alene om nei. Hender nok at jeg også lener meg litt ut til sidene bare for å få bilen jeg styrer på skjermen til å svinge kjappere 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top