Hva vil du vite om Crysis 3?

Crysis 2 ble faktisk gjennomført to ganger av meg og det sier litt over hvor godt jeg likte spillet. Grafikken, mulighetene og stemningen var det som ga meg ståpels og som igjen førte til at jeg ble inspirert til å gjennomføre det to ganger. I starten av neste år er spill nummer tre fra Crytek Studios klart til konsoll og PC. Jeg gleder meg noe innmari og ser frem til nye spennende og actionspekkede opplevelser i Crysis 3. Gamereactor er som du vet mye på farten rundt omkring i spillverden og lager den ene reportasjen etter den andre. I dag kan du se en reportasje hvor Rasmus Lund-Hansen intervjuer Rasmus Hojengaard om hva vi kan forvente av kommende Crysis 3. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Gleder du deg til Crysis 3? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top