Grid – årets store bilspill?

 

Et av spillene jeg gleder meg mest til i høst er uten tvil Grid. Codemaster kjører på i kjent stil med en av deres populære racingspillserier og lanserer den 11. oktober Grid til konsoller og PC. Selv har jeg mange timer med Grid-serien spesielt sammen med mine gode venner i klanen Trønderbataljonen Racing. Med kommende Grid vet jeg at det kommer til å bli en god del timer til noe jeg gleder meg sykt mye til. 

 

Grid Autosport er vel det bilspillet som har fått mest “kjærlig” omgang de siste årene. Det på bakgrunn av multiplayerdelen som er veldig godt satt sammen i spillet. Tenker nok at Codemasters har fulgt den gode oppskriften på deres kommende Grid og sørger for at vi nok en gang får spilt sammen mot hverandre. Det er i alle fall den biten som jeg selv gleder meg mest til. Så får singleplayerkjøringen kommer litt i bakkant. 

 

Nå er det altså ikke så altfor lenge igjen til Grid lanseres og den 11. oktober har for lengst blitt lagt inn i spillkalenderen min. Mens jeg venter har Codemasters publisert en ny trailer fra spillet og som virkelig gir grunn til å glede seg. Gleder du deg til Grid eller er det andre spill som frister mer? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top