Beste gaven jeg kunne ha fått!

 

Det er ikke mange dagene siden jeg kunne feire dagen min og hvor jeg hadde bursdag. Selv om jeg mesteparten av dagen brukte tiden i bil så ble det en fantastisk dag på mange måter. Første del sammen med min meget gode venn og kollega Jan Aage og den andre delen sammen med mine barn. Jeg er så takknemlig som har så mange gode, snille og omtenksomme mennesker i rundt meg. Er så utrolig takknemlig for det. For ikke bare bugnet Facebook med gratulasjoner, jeg fikk masse meldinger samt mange gratulasjoner av jobbkolleger og personer jeg traff på min vei. Helt på tampen av dagen min fikk jeg også hente mine to barn på Snåsa og hjem til Orkanger. Har ikke sett dem på en god stund (siden bryllupet) og derfor var det utrolig godt å kunne få dem til Orkanger for en liten helg. Har savnet dem noe enormt derfor var det fantastisk at de kunne bli med til Orkanger i tillegg på dagen min. Ikke nok med det, min sønn og en kollega dukket også opp tidligere om ettermiddagen og gratulerte meg. En stor bamseklem fra sønnen min gjorde sykt godt før turen bar til Snåsa for å hente barna. 

 

Som mange av dere vet så er jeg veldig aktiv i badminton med blant annet Orkanger Badmintonklubb. Et av mine aller største ønsker var en skikkelig badmintonbag. Har liksom ikke tatt meg råd til å kjøpe meg bag for å ha badmintonracketene mine i. En bag har lenge stått på ønskelisten min så derfor ble gleden utrolig stor når jeg fikk en bag fra Yonex. Dama mi kjøpte den på Wingborg Sport AS og fikk den levert på døra. Snakk om service. Mens jeg var på tur til Snåsa for å hente barna fikk hun tak i bursdagsgaven. Før jeg dro sa hun at jeg måtte vente i noen dager før jeg fikk gaven selv om jeg sa at gave trengte jeg ikke for jeg hadde jo henne. Det er gave stor nok det. Uansett, kjente tårene sprengte på når jeg så hva jeg fikk av dama mi og barna. Beste gaven en kunne ønske seg.

 

På bildet ser du Yonex Tour Edition-bagen samt min badmintonracket til høyre og mine Kawasaki LingFeng K-155 sko som også er levert av Wingborg Sport AS

 

Bagen er en Yonex Tour Edition som har plass til 6-7 racketer pluss sko, ballrør m.m. Skikkelig romstor rett og slett. Herlig er det spesielt med tanke på den lille Fukuda-bagen jeg tidligere har dratt i rundt med. Den blir nå pensjonert slik at jeg kan ta godt vare på den som et minne fra da jeg startet på med badminton for en god del år siden. Nå er det bare å glede seg til badmintontreningene fremover for da skal bagen få prøvd seg. Tenkte å skrive en aldri så liten anmeldelse av den bagen her i bloggen min etter hvert.

 

På dagen min fikk jeg også en gave av min minste datter som jeg vil skrive litt om senere. Litt av en gave fra henne også. Ikke å vente noe annet enn at en blir takknemlig. Er så heldig å ha herlige folk i rundt meg.

 

Om du er på utkikk etter badmintonutstyr så gå inn på facebooksiden til Wingborg Sport AS. Gode priser, gode produkter og god service. Hva mer kan en ønske seg?

 

Tusen hjertelig takk alle sammen! Dere er fantastiske <3

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top