Som natt og dag! Kawasaki LingFeng K-155 leverer

 

I går fikk jeg tak i flunkende nye innesko til bruk blant annet når jeg spiller badminton. Var i syvende himmel da skoene havnet i fanget mitt. Enda nærmere himmelriket kom jeg på badmintontreningen i går kveld i Orklahallen. Skjønner at jeg turte å bruke de gamle skoene. Snakk om å være spik spenna gærn?! I verste fall kunne jeg jo ha trampet over og vriklet foten til det ugjenkjennelige med de gamle skoene. Skoene til høyre ble kjøpt på Europris og betalte vel 149,- i sin tid. 

 

 

Kawasaki LingFeng K-155 levert av Wingborg Sport AS fikk øynene oppe for at sko betyr en god del. Ikke det at jeg spilte superbra på treningen, men jeg var mye mer sikker i bevegelsene. Det har vært tilfeller hvor jeg har vært på nippet til å tråkke over skikkelig, men i siste liten klart å ta meg igjen. Med Kawasaki-skoene er det mindre sjanse for det. Med min alder er det også viktig å forebygge og en blir ikke noe yngre heller. Da er det viktig å passe på kroppen så mye som det lar seg gjøre.

 

 

Her ser dere forskjellen på skoene. Er som natt og dag. Kawasaki LingFeng K-155 skoene var veldig stabile i bruk og sørget for at jeg klarte meg bra på badmintonbanen. En mer detaljert beskrivelse av skoene kommer litt senere. Må jo bruke de litt mer før jeg får den fulle “oversikten” over hvordan skoene er, men slik det ser ut nå så har jeg fått noen skikkelige sko som jeg forguder for øyeblikket. 

 

 

Hvor nøye er du på sportsutstyret ditt og tenker du på design, brukerfunksjonalitet, pris m.m. når det kommer til dette? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top