Kun timer igjen…



Okei da
, så overdrev jeg litt. Men på torsdag kommer et spill som jeg virkelig venter med stor spenning på, nemlig Need for Speed: Most Wanted. Jeg har alltid vært stor fan av Need for Speed-serien og nå er snart et nytt spill på tur. Denne gangen er det den kjente utvikleren Criterion Studios som står bak og de er kjente for den populære Burnout-serien i tillegg til Need for Speed: Hot Pursuit som kom ut for to år siden. Nå er det altså ikke lange stunden før vi på nytt får muligheten til å kjøre som gal på landeveien og jeg venter spent på hvor årets utgave av Need for Speed blir. 

Need for Speed: Most Wanted er et av spillene jeg kommer til å snakke varmt om på mine foredrag “Spill er sunt”

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Gleder du deg til Need for Speed: Most Wanted? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top