Så ufattelig tragisk…

Skal ærlig innrømme at jeg har hatt mang en klump i halsen de siste dagene og da med tanke på hvordan den nærmeste familien til de døde har det nå. Alle i Snåsa har opplevd et sjokk som ikke kan beskrives og hvor vi har mistet to utrolig høyt aktede personer. Selv om det har kommet frem i media diverse omstendigheter, velger jeg uansett og å tro at dette er en stor familietragedie på mange måter. Sist men ikke minst så retter jeg all min oppmerksomhet til familien som har opplevd dette marerittet. 

Det jeg nå håper er at de nærmeste får svar på det som har skjedd. Vi utenom trenger ikke å vite noe som helst, foruten av vi har mistet to personer som jeg hadde veldig stor respekt til. Stå sammen og hjelp de rammede på best mulig måte. Det er det eneste vi kan gjøre i denne situasjonen. Ikke visk og tisk som “bygdadyret” normalt gjør. Heller se fremover og sørg for at de etterlatte får en verdig fremtid her på Snåsa slik at de kan fortsette sitt daglige liv. Det er de som sliter, ikke vi som står i rundt…

Kondolerer så utrolig mye til alle i familien til de involverte. Vi tenker på dere alle <3

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Så ufattelig tragisk…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top