Blow me…

P!nk er en spenstig dame som driter i hva hun synger om. Tekstene hennes kan være ganske ganske så grove til perioder selv om denne kanskje ikke er den verste på den fronten – “Blow Me (One Last Kiss)”. Selv liker jeg P!nk godt og kan ærlig innrømme å hørt på mange låter med henne. Hun synger bra noe som har ført henne høyt oppe på mange hitlister rundt omkring i verden. Denne låten lå forrige uke på en 15. plass på den amerikanske hitlisten noe som er bra. 

Jeg liker låten godt, gjør du?  Hvilken låt liker du best med P!nk?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Blow me…

  1. Her digger jeg Pink for fulle guffer og gremmes over den gangen i 2006 mener jeg det var hvor jeg hadde biletter til konserten i Oslo og glemte hele greia herregud liksom ha ha

  2. wendysinfamilie: P!nk er utrolig flink til å lage musikk og har alltid likt hennes musikk ja 😀 Tror nok det er stor stemning på konsertene til P!nk ja og hadde vært artig å dratt på en slik konsert 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top