Storslått, hinsides og ubeskrivelig…

Etter å ha sett dette cinematiske filmklippet til det kommende online rollespillet Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, så kan jeg ikke annet enn å måpe. For et filmklipp! Jeg sikler stort og kan igjen innse at utvikleren Square Enix er konger når det kommer til å lage spill. Dette var rett og slett heftig og skal ærlig innrømme at jeg hadde frysninger så og si gjennom hele filmklippet. 

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn har ikke fått noe slippdato ennå og synd er det for dette kan bli meget bra!

Hva synes du? Er du stor fan av Final Fantasy-serien?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top