Vinneren av Melodi Grand Prix er Annsofi Pettersen…

En person som jeg for et par år siden ble kjent med, var Annsofi Pettersen og det via datteren min som etter vært fikk veldig god kontakt med henne. Faktisk var det meningen at Annsofi skulle komme på BondeLAN, men et par skjær i “sjøen” sørget for at det ikke gikk. Som du kanskje har fått med deg så går Melodi Grand Prix av stabelen for tiden og først ute var Steinkjer hvor tre finalister ble plukket ut. De tre finalistene som ble stemt frem på Steinkjer ble “overraskende” Vidar Busk, Datarock og Gromth med Emil Solli Tangen. Sistnevnte likte jeg best av disse tre.

lørdag er det ny runde med MGP og denne gangen er det Florø sin tur til å arrangere. Blant de som skal i ilden er Annsofi Pettersen og det med en låt som er skrevet av Grand Prix-kongen Alexander Rybak. Låten har fått tittelen “I’m with you” og med at jeg er stort sett altlikende innenfor musikk, så synes jeg låten var nydelig. Stemmen til Annsofi passer perfekt inn og faktisk er dette en låt som fort setter seg inn i hjernebarken hvor du blir gående å nynne på. Nettopp slike låter mener jeg også bør komme langt (om ikke vinne) Grand Prix for da har låtskriveren og artisten klart å få den som hører på “hekta”

Selv om jeg ennå ikke har hørt de andre artistene og låtene deres, så krysser jeg faktisk alt jeg har av fingre og tær på at Annsofi nå går videre med låten sin “I’m with you”

Tvi tvi Annsofi og lykke til på lørdag. Vi heier på deg!

Så her er den og hva synes du? Tror du den kan komme langt i MGP som går av stabelen i Florø på lørdag? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Vinneren av Melodi Grand Prix er Annsofi Pettersen…

  1. Jeg synes denne er sangen er utrolig vakker,og jeg tror også den kan vinne den norske finalen.Og gjør den det,kan den også vinne den internasjonale finalen 🙂 Annsofi synger fantastisk,det er en iørefallende,melodiøs sang med hitpotensiale.

  2. Jorunn: Enig som bare rakkern der ja Jorunn 🙂 Vi får krysse alle fingre og tær på at det skjer. Blir i alle fall spennende og se hva som skjer i Oslo Spektrum om ikke så altfor lenge 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top