Er det mulig? Snakk om talent!

Det er nok mye jeg har gått glipp av her i verden, så  sitter jeg nå med både frysninger og stor beundring når jeg ser og hører på et klipp på Youtube. Selv har jeg barn og elsker spesielt å høre på når de synger. Jeg har ingen sangstemme selv og nærmest gjemmer med når jeg må synge til de minste barna om kvelden. Heldigvis sier de ikke noe, men tenker nok i sitt stille sinn at pappa slettes ikke kan synge.

Har dere hørt om Connie Talbot? Det hadde ikke jeg før dama mi i går kveld lot meg høre på et klipp på Youtube. Da var jeg regelrett solgt. At det går an? For en sangstemme og i det klippet jeg fikk se og høre, så sang Connie Talbot i Britains Got Talent “OVer the Rainbow” og det som seksåring. Ja tenk, kun seks år gammel. Ikke til å tro. For en stemme, for en utstårling! Jeg er bergtatt og hun der ha en lysende sangkarierer fremfor seg. 

Jeg er som du også for lengst vet, veldig glad i musikk og hører på alt mellom himmel jord. Jeg har også vært DJ i del år og spilt for mange tusener av mennesker. Jeg liker alt av musikk (stort sett og så fremt jeg hører hva teksten handler om). 

er jeg altså helt satt ut og det av en seksåring. Om du ikke har hørt om jenta, så finner du flere klipp av henne på Youtube. En av de andre favorittene mine er hvor hun synger Whitney Houstons “I will always love you”. Den spikrer hun så til de grader. Nei, det er utrolig mange talenter der ute og Connie Talbot er en av dem. 

Hva synes du? Er du like bergtatt som meg?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Er det mulig? Snakk om talent!

  1. wow, herregud!
    Utrolig søt jente, med en utrolig stemme!
    Ha en fin dag videre Bernt Erik. Å håper det står bra til med deg + familien. Klem :))

  2. Utrolig at det går an å ha en sånn stemme når man er så liten:-)
    Sv: Takk for kommentaren din på min blogg. Håper alt er fint med deg:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top