Spillmusikk og rock med Ashes Remain – On my own!

 

Musikk er noe som betyr svært mye for meg spesielt om jeg sitter og skriver eller spiller spill hvor musikk kan nytes samtidig. I det siste har jeg hørt en god del på rock. Er nok sikkert alderen som gjør at jeg er tro fan av skikkelig rock. Ei gruppe som virkelig har blitt spilt en god del de siste dager er Ashes Remain. Denne gangen er det snakk om nok en amerikansk gruppe som spiller kristent rock. Den siste uken har jeg også vært i karantene på grunn av Covid-19 i hus. Med dette har det også medført at man har kunnet spille en god del musikk.

 

Ashes Remain har en rekke meget så gode låter som jeg anbefaler deg å søke opp og høre. Selv har jeg falt litt for låten “On my own”, men kan også anbefale låtene “Without you”, “Everything good”, “Right here”, “Change my life” bare for å nevne noen som spilles titt og ofte her i kjelleren.

 

Om du vil vite mer om gruppen, så kan du søke opp Facebooksiden til gjengen eller gå inn på deres Youtube-side. Der kan du både se og høre nydelig musikk fra denne gruppen.

 

Har du hørt om Ashes Remain? Hva synes du om musikken deres?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top