Grid Legends ser bærre lækkert ut!

 

I år kommer en rekke store spill på rekke og rad og et av spillene jeg virkelig ser frem til er uten tvil Grid Legends utviklet av de racingspillmesterne Codemasters. Spillet ser helt rått ut og etter å ha fått ett lite innblikk i historiedelen så gleder jeg meg enda mer til spillet lanseres den 17. februar. 

 

 

Det beste med Grid-spillene er onlinemuligheten. Å samle seg en gjeng og spille sammen er noe av det beste jeg vet. Har utrolig mange timer med blant annet Trønderbataljonen Racing. Med det kommende Grid Legends håper jeg det blir mange flere. Den grafiske delen i spillet er helt nydelig. Presenterer både omgivelser og biler på en slik måte at man nærmest mister pusten. Nå kan ikke 17. februar komme  fort nok. 

 

 

Om du ikke visste det så er det EA som nå eier Codemasters. Racingbilspillmesterne ble oppkjøpt av EA i fjor. Nå gleder jeg meg bare mer og mer til å se hvordan dette samarbeidet vil utarte seg. Foreløpig ser det i alle fall meget fantastisk ut.

 

Gleder du deg til Grid Legends og liker du bilspill generelt? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top