SureFire, Team ProPain og AMRAP Clothes til DreamHack!

 

Nå er det klart og endelig kan vi løfte litt på sløret. Den 18. til 21. juni går nemlig en av verdens største gaming arrangementer av stabelen. Da åpner DreamHack Summer Edition dørene i Elmia, Jönköping. Arrangementet har fått tittelen “This is your world”. Her vil tusenvis av gamere strømme til og lage et heildundrende show med alt som hører til. Etter et par år med Koronapanedmi er det duket for storinnrykk av sultne gamere som ønsker å samle seg til noe stort. Det skjønner jeg godt for i de siste par årene har arrangement av denne typen vært stengt. Derfor er det nok ekstra mange som gleder seg stort til disse dager, inkludert undertegnede med SureFire som skal være der sammen med den svenske communitiet Team ProPain og gamerklærspesialisten AMRAP Clothes

 

 

Selv om jeg har vært i spillbransjen i langt over 20 år så har jeg ennå ikke vært på DreamHack. Selvsagt har jeg fått flere forespørsler om det gjennom mine mange kontakter, men ikke hatt anledning. Nå har jeg det og med det håper jeg også at vi tre kompanjonger sammen kan skape litt liv og røre mens vi er der. Målet er også å kaste glans over produktmerket SureFire som ikke har hatt særlig lang levetid i markedet. På DreamHack Summer Edition er målet å kunne sørge for at SureFire får skikkelig fokus slik at så mange som mulig fanger opp at produktene både har bra kvalitet, gode brukerfunksjonaliteter samt sist men ikke minst er veldig prisgunstig i forhold til andre gamingmerker. 

 

Team ProPain er et community som er kjent i vårt naboland og har gjennom flere år nå presentert det ene fete Minecraft-prosjektet etter det andre. I tillegg har det spesialisert seg på å hylle kjente artister med sine Minecraft-kreasjoner. Under DreamHack Summer Edition har denne kjente gjengen fått satt opp tid på hovedscenen hvor de kan presentere sitt store DreamHack-prosjekt hvor man i Minecraft får se DreamHacks haller og område. Her er også planen å dele ut litt SureFire-premier samtidig med at vi er på hovedscenen. 

 

 

Som om ikke det er nok, har vi også med oss en gamingklærspesialist, AMRAP Clothes. De lager alt av gamingklær. Til dette arrangementet har de spesiallagd noen meget flotte skjorter som virkelig kommer til å synes der. I tillegg til at det vil bli delt ut skjorter i premier som er spesiallagd til DreamHack Summer Edition. 

 

 

Om du ennå ikke har bestemt deg for hva du skal gjøre, men savner å delta på et skikkelig stort gamingarrangement. Ta turen til Elmia, Jönköping og bli med på et heildundrende gamingshow du sent vil glemme. SureFire, Team ProPain og AMRAP Clothes skal i alle fall gjøre vårt beste for at dette kommer til å bli stort. Vi skal underholde, kjøre masse konkurranser og dele ut masse premier fra SureFire. Kom og se da vel og bli en del av DreamHack Summer Edition!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top