Team ProPain hyller bandet Dark Tranquillity i Minecraft!

                                                                                                                                  Bildet er fra Sabaton Open Air’s nettside

 

En av de aller største innenfor Minecraft er uten tvil den svenske gruppen Team ProPain. De har spesialisert seg på å hylle store artister og har gjort det i flere år nå. En av bandene som kommer på den store festivalen Sabaton Open Air er det svenske metal bandet Dark Tranquillity. Sabaton Open Air går av stabelen i Falun den 3. til 6. august hvor både Team ProPain, AMRAP Clothes og jeg med SureFire kommer for å skape liv og røre. 

 

I ett helt nytt Minecraftprosjekt hyller her Team ProPain det svenske bandet Dark Tranquillity. Bandmedlemmer er Mikael Stanne, Niklas Sundin, Martin Henriksson, Michael Nicklasson, Martin Brändström og Anders Jivarp og ble dannet i 1989 av Mikael Stanne og Niklas Sundin. Frem til i dag har de holdt koken og nå på Sabaton Open Air så får vi både se og høre Dark Tranquillity. Selv gleder jeg meg stort til det og elsker musikken deres. Nytt fan har de fått og digger musikken deres. Hva synes du? 

 

Her er Team ProPains hyllest og ikke annet enn å bøye seg i støvet nok en gang med deres egenskaper i det populære spillet Minecraft!

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top