Anno 2205 – bli med til månen da vel!

Jeg er langt over gjennomsnittet fan av bybyggespill og har i de siste måneder spilt en god del Cities Skylines. Et spill som fikk min oppmerksomhet under årets E3-messe var Anno 2205 og som ble annonsert av Ubisoft. Spillet lar deg få lov til å bygge byer langt utenom jordens overflate. I dette klippet ser vi blant annet store byer på månen og det med yrende liv. 

Hvordan dette spillet blir i forhold til de andre Anno-spillene er ikke godt å si, men regner med at magien fortsatt vil være tilstede. Jeg gleder meg i alle fall til spillet som ser veldig spennende ut. 

Her er litt mer info om Anno 2205: 
– The Acclaimed City-Builder Reaches for the Stars: Colonize continents on Earth, establish Moon bases and mine the moon?s resources to transform your cities on Earth to thriving metropolises.
– Unlimited City-Building: Thousands of hours of accessible and challenging gameplay let you go beyond the story and ultimately grow monumental cities with thousands of buildings.
– Indulgent Graphics Bring Your City to Life: The new engine offers an unprecedented level of details, and now islands in ANNO 2205 can be five times bigger than in previous ANNO games.

Liker du bybyggespill og hvilket synes du er best? Har du prøvd Anno-serien og har du der et favorittspill?

#anno2205 #anno #ubisoft #citybuilder #citybuildergame #bybyggespill #pcgamer #pcgaming #gamer #gaming #lovegaming #spillersunt #sponsoredby #intel #kingston #hyperx #gigabyte #benq #coolermaster 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top